Tema: Re: Lentu dazymas kameroje kur?
Autorius: arne
Data: 2010-05-26 14:28:07
Cia dazo uz 14 Lt/m² is 4 pusiu skaiciuoja kvadratura,
Kadangi mediena pirkau Nilmoje, tai patogu buvo ir pas juos dazytis,
Nilmoje daze uz panasia kaina, bet kvadratura skaiciavo tik is vienos
puses (ju irenginys skirtas daugiau fasadinem lentelem is 3 pusiu
dazyti), kiek kvadratu lenteliu tiek ir dazomo ploto skaiciavo,
bet...Nilmoje kiek suprantu jokio impregnavimo pries tai, nes tipo
specialus Sikkens dazai ir dazosi be impregnavimo, daze 3 kartus berods
is 3 pusiu ir 2x blogaja puse, minusas, kad blogojoj pusej matosi
grandiniu dryziu likuciai ir vietomis nutempimo dryziai, bet man kaip
azuriniai tvorai suejo, is toliau ziurint skirtumo didelio nesimato.
Galiu tik tiek pasakyt, kad po 1,5 metu tvora praktiskai nepakitusi tik
patamsejusi ko nepasakysi apie kai kurias kaimynu tvora, visa isblukus
lakas nusilupes :(