Tema: Re: kietu kuro katilo galingumas
Autorius: neklausiu
Data: 2010-05-25 21:18:10
> imciau U26-4 is situ. nes jei kurensi koksa tai  pirmo uzteks. antrojo
> galingumas deginant mediena ~15 kw, tad kaip ir uztektu. beto ar bus
> boileris jungiamas?
Kurensiu malkos+anglys, daugiau angliu desiu.
Boileris yra. Man rodos 120l. vamzdziai daug kur 50mm ar pan. diametro.
As baiminuosi, kad pasistacius per daug galinga man staigiai uzvirs vanduo.
Manau, desiu cirkuliacini siurbli, kad to neatsitiktu. Dabar kartais
pasitaiko, kad katile rusyje kartais buna 90C o boileris vonioje dar vos
siltas, nes savitakej sistemoj siltas vanduo nespeja pakilti.