Tema: Re: kelio remontas
Autorius: Ginthus
Data: 2010-05-24 14:43:14
visiskai pritariu. ne deformacijos moduliai aktualiausi, o kaip issprestas vandens nuvedimas ir atsparumas iskilnojimui nuo salcio.
dazna klaida, kai kelia reikalavimus medziagoms, taciau taupumo sumetimais nuplonina kelio sankasos stori. 
pvz. puse metro smelio sluoksnis su drenazu, ant jo 15cm skaldyto zvirgzdo ar betono ir 5cm asfalto gali atlaikyti ilgiau, nei pvz 15cm smelio be drenazo+15cm dolomito ar granito skaldos+10cm asfalto.
tad galit pvz uztraukti nauja asfalto sluoksni ant virsaus, taciau po metu/dvieju vaizdelis gali atsinaujinti i dabartini, jei kelio sankasa "kreivai" padaryta.

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:htdlip$n51$1@trimpas.omnitel.net...
> pagrindinis kelio priešas - vanduo.
> jei norit pigiau, tai pirmiausia pasirūpinkit, kad geras būtų vandens nuvedimas nuo dangos - nestovėtų balos,
> ir antra, kad vanduo ištekėtų iš konstrukcijos, o ne į ją - padaryti šalia griovius.
> 
> 
> "Pakas" <pakas1@mail.ru> wrote in message news:htdl7v$mi0$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>> 
>> Reiktu keliniku patarimu
>> Yra sodu bendrijos asfaltuotas kelias. Asfaltas-duobetas plonas(4cm berods), 
>> sutrukinejas. Noras yra susiremontuoti. Kaip suprantu yra du variantai:
>> 1. Daryt gerai. Skusti asfalta stiprini pagrindus, deti nauja 6cm danga.
>> 2. Uzlygini duobes, ant virsaus lieti nauja 4cm sluoksni. Siuo atveju kaip 
>> suprantu reikia isitikinti ar ne per silpnas esamas pagrindas. Ar verta 
>> samdyti kazkokia labarorija kur nustatytu pagrindo def. modulius? Kas tuo 
>> uzsiima?
>> 
>> Veiksmas Vilniaus raj.
>> 
>> Pakas 
>>