Tema: Re: Klausimas ko gero Evaldui
Autorius: manoenergija.lt
Data: 2010-05-19 12:40:42
O apie kokį galingumą kalbame? O su komunalinių ūkių atskyra kalba, jeigu
yra namo bendrija laisvai galima suderinti šitą reikalą yra daug pavyzdžių.
P.S
Šiaip aš bute turiu ne didoka saulės baterija irgi apšvietimui ir nieko
viskas gerai.
http://www.manoenergija.lt/index.php/saules-baterijos/117-saules-bateriju-online-bandymas-.html
čia rašau ataskaitą jei kam įdomų.
Evaldai ar galima Jūsų paštą gauti turiu asmeninį klausimą
info@manoenergija.lt (čia mano)