Tema: Re: Patarkite del malkines
Autorius: dz
Data: 2010-05-17 21:43:33
as sau dariausi visiskai atvira, priekine siena visai atvira (patogu imt
malkas is kurio nori galo) kitos sienos apkaltos 3cm obliuotom lentom su 3cm
tarpais, karkasas mediniai brusai 10x10, stogo grebestai uzkalti aklinai,
todel is vidaus atrodo graziai ty nereik jokio pakalimo. Stogas skarda irgi
likuciai, pamatus nepatingejau padaryt ant poliu, ir kanalizoko vamdzio
d110. Grindys pakeltos, viezo is visu pusiu traukia vejas ir gerai dziusta.
Malkine gavosi grazesne nei pats namas:). OSB man kaip apdaila labai
negrazu, del dregmes siaip ji pakankamai atspari.
Reik 1m traukt arba kaimyno sutikimo.

--
www.rees.lt