Tema: Re: Idėjų sklypo išplanavimui...?
Autorius: Kurmis
Data: 2010-05-17 20:41:00
sutinku su mintim kad reik nusprest kas ir kaip ten noretusi gyvent. ir ar
ten tikrai gyvent planuotum.
priejimas prie vandens, galimas kaip "biznis". nes kolega taip isnaudoja
paezere. t.y. pastatyta pirtele su keliom miegamom vietom. dar kemperiams
aikstele siokia tokia. zmogam nuo miesto dulkiu pabegt tinkama vieta. pati
paezere laisvai prieinama visiems. pirtele nera prie pat vandens, tai
issigarinus pabaget reikia.

kitas variantas: gal noresis isnaudot vandens telkini pasiplaukiojimams.
tuomet reiks kazkiek orientuotis i kranto niuansus.

Kurmis