Tema: Re: del kamino pirciai
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-17 12:04:03
Tai vat kai pradesi naudoti ekonomiskesnius pecius/katilus ar dar koki
biesa, tai pamatysi, kad kamino virsuje neesant reikiamai temperaturai (
~100 C) pradeda kondensuotis dumuose esantys vandens garai ir jie
pradeda teketi kaminu zemyn........ jei nera ideklo-  dregme pradeda
gertis i siena ir siena pradeda slapti, geltonuoti, ruduoti ir smirdeti
beigi pradeda byreti gabalais, nes dervose (malkiniu katilu atveju)
esancios chemines medziagos, susimaise su vandeniu smagiai ardo muro
struktura.....
Kurenant senos konstrukcijos katilus- dumu temp. buna palei 200-250 ir
iki kamino virsaus neatsala iki kondensavimosi ribos, tdel ideklu ir
nereikia.....

--
MaRiUs
Kaunas