Tema: Re: parekomenduokite rastiniu namu gamintoja
Autorius: kg
Data: 2010-05-07 16:25:44
pirmiausiai pasizhiurekit jau atliktus firmos ar brigados darbus - t.y. jau
pastatyta ir kelis metus stovinti ir naudojama rastini nama, o tik paskui
vertinkit kaina - didele ar mazha
kas ish to, jei pasiulys pigiai, o paskui tarp rastu bus galima ikisht
pirshta
geriau permoket ir turet gera daikta, negu sutaupyti ir paskui visa gyvenima
grauzhtis

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5095 (20100507) __________

http://www.eset.com