Tema: Re: Rasoja lietaus nuoteku PVC vamzdis
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-07 09:27:52
Kad trapa paziureti nereikia stogo ardyti, tik nusisuki dangteli ir
ciupineji. Zinok visai imanomas dalykas, kad ir vamzdis isimove, gal imautas
blogai buvo, gal isvis be tarpines, gal pasedo, cia daug variantu, bet, kad
per jo sujungima kaskur varva tai labai daug sansu, greiciausiai bus 6 metru
vamzdziai, tai kas 6 metrus ir tikrink. Bet uzlipus ant stogo ir nuleidus
kokia kamerike ant ilgo pagalio, tai tikrai daug pamatysi, tures matytis
kiek suleista. Itariu vistik isimove, tada pas save namie pjauni ta vamzdi
pusiau, susutumi kur reikia ir dedi remontine mova.