Tema: Re: Nuvažiuojantys vartai +/-
Autorius: svk
Data: 2010-05-06 18:34:32
Nereikia jų ten kruopščiai valyti. Manau, kad įrengti reikia kuo
kruopščiau - įgilinti pamatus viskam iki 1,5 metro, pačią konstrukciją
padaryti kuo lygesnę (man virinant namudiniu būdu patampė metalą, tai
išlyginom su kuvalda, bet vistiek banguoja per ilgį porą - trejetą cm),
gerai pergalvoti sujungimą su pavara, gerai uždaryti abu galus ir toje
pusėje į kurią nuvažiuoja - pasidaryti normalų "buldozeriuką". Šiemet žiema
buvo rimta, tai net ir atviru galu pas mane buvo kurį laiką, ir šiaip viskas
buvo nepabaigta - rankomis atidarinėjau tik kelis kartus bei dar kelis
kartus prasivaliau kiek konstrukciją - ar tai daug? Nukasinėjau sniegą ten
kur vartai atsidaro tik tuo pačiu kai kieme sniegą nukasinėjau - visais
kitais atvejais vartais patys prasivalydavo kelią - to beje tikrai
nepadarysi su hidrauliniais ir atsiveriančiais vartais.

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:hruimg$cs7$1@trimpas.omnitel.net...