Tema: Re: Nuotekio reles pasirinkimas
Autorius: trans
Data: 2010-05-06 13:45:05
pas mane stovi 0,03A, kuri apsaugo zmogu. 0,3A kaip suprantu tik nuo
nuotekio prietaisuose. Per puse metu rele nebuvo nei kart suveikusi, tad
manyciau tikrai verta det 0,03A.

As rinkausi nuotekio rele su integruotu automatu nes sutaupai vietos.
Automatas su dideliu rezervu 40A, bet uz jo kruva smulkesniu automatu
atskirom sakom kur galingumai jau paskaiciuoti