Tema: Re: Sienų mūras?ką patartumėte
Autorius: linas
Data: 2010-05-06 08:04:18
Rokai deklaruoja blokelio silumine varza R, kuria skelbia 1,4 (25cm
blokelio) , o wienerbergeris savo int puslapi deklaruoja sienos silumos
laidumo koficianta U, kuris yra 1,02. Norint suvienodinti dydzius reiketu
r=1/u arba u=1/r, tai sulyginus gaunasi, kad roku blokelis zymiai siltesnis
uz wienerbergerio, aisku neivertinus siules silumos laiduma (roku).