Tema: Re: Techninė priežiūra
Autorius: Paulius
Data: 2010-05-05 15:45:04
Po teisybei man rangovas irgi siulo, kad jie patys suorganizuos tech prieziura su atestatais ir t.t., bet mano giliu isistikinimu tai nera gerai, nes viskas bus ziurima tik is vienos puses, o tai prie kokybes tikrai neprives, todel ir mastau, kad reikalingas yra zmogus is pasalies.
Siaip is priziuretojo tikrai nereikalausiu, kad ieskotu darbininku, subrangovu, medziagu ar atliktu kitus darbus, kuriuos mao galva turetu atlikti rangovas arba as pats. Man reikalinga tik, kad ziuretu, kaip dirba rangovas ir, jeigu mato kad nesamones daro, stabdytu tai, ar bent jau mane informuotu. Zinoma praktiski patarimai is jo puses visada butu laukiami.
2-2,5k Lt i menesi kazkaip siais laikais atrodo daugokai, tuo labiau, kad mano reikalavimai is jo butu gerokai mazesni, nei aprasei.
Laukiu daugiau pasidalinimo patirtimi.