Tema: Re: laiptai kaune
Autorius: Rytis
Data: 2010-05-05 12:05:40
Nu man gamino tas pats karalius laiptu is karalystes, tai niekada jo
nesiulyciau, nes arogantiskumas, is nepripazinimas klaidu mane supykino.
Metala suvirino nelygiagreciai, pakopos gavosi skersos, per 1,5 metu
sutrukinejo. Buvo sumastes stikline pertvara tvirtinti taip jog kai
atvaziavo Stiklita matavimui, tai teko viska perdaryti. O jis dar tipo "ko
cia blet kabinejasi uztepsim silikono ir bus ok" arba "pasiziurek kokios
tavo grindys nevienodos". Vienu zodziu murziu murzius

P.S. man ir mano kaimynui dare jis tuo paciu metu tai abu ji isvijom ir teko
kviestis kitus kas sutvarkytu jo nesamones, kad nors galeciau gyventi per
daug nematydamas visu kliurku.

Eina jis nx urodas