Tema: Re: Katilines grindu danga
Autorius: linas
Data: 2010-05-05 11:45:32
na arti katilo geriau jokiu deganciu daigtu nelaikyt. buna visokiu atveju: pamirsi uzdaryt dureles, iskris zarija, truks oro ivyks monoksido sprogimas katile atidarys dureles, semsi nepilnai sudegusius angliu pelenus iskris koks nuodegulis, nepamatysi ir t.t. Seip katilinej kazin ar ideali plyteliu danga, kokia pliauska iskris netycia benesant ir gali sudauzyt plytka...

---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/