Tema: Re: Samata KB!!!
Autorius: Bangis
Data: 2009-03-06 14:07:14
Santechnika - 1 tsk 250Lt uz darba + medziagos 200LT?
Lubu glaistymas ir dazymas 75m2 medziagu kaina 1500Lt. Imam dazus po 8Lt/m2
jau akujenni dar lieka 12Ltm2 glaistui? Cia koki glaista pirkt reikia ir
kiek jo ten planuojama panaudot, ypac ant lubu kurias patys padare??! Darbu
kaina 30Lt/m2
Sienu glaistymas ir dazymas - 25Lt/m2 imho 10-15LTm2? Kaina analogiska
angokrasciu aptvarkymui (kur tikrai daugiau zaidimo).
http://skelbiuosi.lt/?module=show&id=21251
Bendra nuomone - Ja x^&*^*&ju daragaja redakcija. Manau surasyk kokias
medziagas tures naudot konkreciai o paskui paskui nuo visos samatos
kainos -30% ir arba "deal" arba "no deal".
Siaip tai kazkokios 2006-2007 metu kainos arba bandymas isdurti vargse
moteri, kad padarius 1 buta gyvent galima butu visus metus?

P.S. http://www.geocities.com/ugniusco/kainos.html - imi analogiska samata
perdarai ir pasiulai nustot vartot pigius narkotikus.
--
Bangis