Tema: Re: OSB3 pries lentas
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-03-05 08:59:37
Pas mane staliai sutvirtino - sutankino. Buvo balkiai 20x15 kas 0,9-1,2 m, i
tarpus kas 50 cm kampuciais tvirtino bruselius 50x50 arba stacias lentas
2,5x15. Ant virsaus buvo sudetos MDS 18 mm plokstes be spunto. Viename plote
vietoj MDS sudeta OSB be spunto, tai ten kiek linguoja - reikes det koki gal
cetri (cemento drozliu) nes noriu daryt sildomas grindis su plytelemis.