Tema: Re: Plastkinis langas+orlaide+zaliuzes
Autorius: Arturas langucentras.lt
Data: 2009-03-04 23:11:58
 stiklo paketa imontuotos zaliuzes gali puikiai pakeisti tradicines
uzuolaidas. Toks paketas sumazina saules energijos patekima i patalpa nuo
20% iki 80%. Kartais architektai, kad sulaikytu i patalpa patenkancius
saules spindulius, projektuoja tamsinta stikla, taciau sis stiklas gerai
atlieka savo funkcija tik siltuoju metu periodu. Ziema patalpos uz tamsinto
stiklo atrodo niurios. Skaidraus stiklo paketas su vidinemis zaliuzemis yra
kur kas geresnis sprendimas atsiauraus klimato zonoje, kokioje yra Lietuva.
Vasara jis suteikia garantuota apsauga nuo saules, o ziema praleidzia
maksimalu kieki naturalios sviesos.

Modernu stiklo paketa su viduje imontuotomis zaliuzemis galima lengvai
valdyti dviem budais: paprastu rankiniu mechanizmu arba elektroniniu itaisu
(zaliuzes mechanizma valdantis varikliukas ijungiamas mygtuku, imontuotu i
siena) bei nuotolinio valdymo pultu. Beje, vieninteliu mygtuko paspaudimu
galima nesunkiai uztamsinti visus patalpos langus.

Vienas didziausiu stiklo paketo su vidine zaliuze privalumu yra jo
praktiskumas - esant hermetiskam stiklo paketui zaliuzes neapdulka, zymiai
ilgiau tinka naudoti. Kaip langai, taip ir durys, istiklinti paketais su
vidinemis zaliuzemis, atsidaro lengvai - zaliuzes nekliudo pasiekti rankenos
ir nekliuna uz vyriu mechanizmo.