Tema: Re: Freza
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-05-04 20:25:59
> Ziurint kiek dirbsi.
> jeigu kazka rimciau galvoji tai tik vienas vardas: festo

300Lt vs 1500Lt? tu turbūt juokauji? :)

Nors rankinis frezeriukas ir yra tas instrumentas, kurį esant galimybei
tikrai rinkčiaus festo, tačiau žmogus rašė, cituoju: "kasdien tikrai nebus
naudojamas". Bet. Esu turėjęs pigų kinietišką, berods už ~50Lt, veikė, kol
nenušvilpė, dabar naudojamas šitas žalias bošiukas, jokių nusiskundimų. Gal
tik trūksta įjungimo fiksacijos, kažkaip net keista, kad jos nėr. Bet
senąjame kinietyje irgi nebuvo. Būtent fiksacija festo ir buvo esminis
privalumas.

Mano nuomone - liuksovas tas žalias bošiukas, man rankoj labai limpa.