Tema: Re: Sildymo kilimeliai
Autorius: eShops.lt
Data: 2010-05-04 10:56:49
nepritarciau. pas mus grindys sildomos elektra tada, kai seimyna keliauja i
vonia (rytas ir vakaras).
ir taip jau apie 6 metai. bet kokiu atveju, net ir karsta diena nera malonu
stoveti basomis ant plyteliu (aisku priklauso nuo koju :))
del kilimeliu, abiejuose bustuose naudojau DEVI. Jokiu priekaistu neturiu.
tik viena pastaba, reikia isigyti gera termostata, kad galetum programuoti
kiekvienos dienos valandas, kada sildomos grindys. taip gali nusistatyti
skirtingus rezimus savaitgaliui ar kitom dienom. tada ir kaina uz elektra
gaunasi protinga. man kilimelis menesiui kainuoja apie 20-30 lt.
Pats naudoju programuojama devi termostata.

www.eshops.lt

Prisijunk prie mūsų Facebook'e:
http://www.facebook.com/pages/eShopslt/105234282843896