Tema: Re: Padovanociau nama...
Autorius: kg
Data: 2010-05-03 16:01:28
Ishlupsi
Studiju laikais, kokias 1995m prie Juodkrantes ardem rusu kareivines. Baltu
plytu KPP buvo murytas panashu su grynu betonu. Mano pareigos buvo su kuju
ishmushinet plytas :) Ir vieno smugio su kuju  neuzhtekdavo, kad ishmushti
viena plyta. Kolegos su kalteliais gramdydavo betona nuo plytu. Buvo mokama
kazhkiek tai vagnorkiu uzh vieneta :)
Veikt buvo ka, bet ir uzhsidirbo, kaip studentai. O beto gyvenimas nemokamas
ir dirbdavom darbo valandas. Toliau laikas musu.
Zhinoma viso jo mes taip ir neiveikem :). Keturiese per kokiu pora savaichiu
:)

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5081 (20100503) __________

http://www.eset.com