Tema: Re: laminatas
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-03 13:41:20
bala žino. Šiaip ortopedai labai dažnai būna linkę savo atstovaujamų kontorų
ortopedinę avalynę išrašinėt reikia nereikia. O geriausia pamenu, kai buvo
pirmas patikrinimas sveikatos dėl kariuomenės, čia LT laikais jau. Tai
pažiūrėjo daGtaras kažkoks, pasidaryk nuotrauką pėdos, plokščia ji jam
atrodė. Kitą dieną nuėjau su nuotrauka, daGtaras kitas jau, aiškina
žiūrėdamas į nuotrauką, kad pėdos skliautas aukštokas. Tai ir suprask ką jie
ten mato.....