Tema: Re: orkaitės/grilio valiklis
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-01 16:09:45
Nezinau ka essas rase jis pas mane shitliste :)
Jei kalbeti apie tokio tipo valiklius (sarminius) tai zinoma juose yra
naudojamos aktyvios medziagos, bet jos atlieka daugiau valymo funkcija, o
pagrindini riebala skaido NaOH. Sumaisyk ta kurmi atvirme lauke, duok jam
isikvepti ir tada gali drasiai purksti, nieko jis ten nesmirdes, bet tuos
taukus salins tiktai taip. Nors yra daug LT gamybos sarminiu valikliu.
Pasiulyciau savo, bet nenoriu reklamuotis, ten yra geru PAM, metasilikato,
tripolifosfato, tirpiklio, bet be NaOH.