Tema: Re: euronit cerpes
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-04-20 21:48:57
Pakuoteje 40 vnt cerpiu. Kraigines ir sonines cerpes tiekiamos vienetais.
Garantavo, kad duzius pakeis, bet nei vienos suduzusios cerpes nebuvo. Taip
euronito cerpes is akies atrodo labiau padengtos, negu tos pacios kainu
kategorijos monier. Nepaminejau problemos su iskrobimu. As prasiau, kad
Agmeka cerpes atsiveztu i savo sandelius ir issikrautu. Pasiemiau fiskara,
atsiveziau ir su juo sukroviau ant stogo. Pakrovimas nemokamas sandeliuose;
fiskaro iskrovimas 50 litu. Zanda protectoe uz euronit'a kainuoja daugiau
kaip 1,5 karto brangiau. Pristatymo problemu jokiu nebuvo - berods savaite.