Tema: Re: Itempiamos lubos - praktiska?
Autorius: Kurmis
Data: 2010-04-20 20:22:38
ta prabanga del to gaunas, kad kaina apipiena, daugiau is tos prabangos
nulis, nes svietuvu pakabint kitoj vietoj nepavyks, tik ten kur numatei is
kart. praplesiu (na visko gyvenime pasitaiko) uztaisyt yra sansu bet
neverta, matysis. zodziu jei deti, tai zinant kad lubos visada bus
"nelieciamos". ir tai nenoriu tiket kad elastingas daigtas ilgai isliks
nesutrukes.
Kurmis
p.s. kaina tikrai prabanga atsiduoda...