Tema: Re: medis sienoje
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-20 15:13:57
Problemu tikrai bus. Po kurio laiko (1-2 metai), prades trukineti tinkas
tose vietose. Tinklelis nepades.
Gal kaip kazkas rase tarp GKP ir medines namo dalies daryti 3-4 mm tarpa. Ji
uzpildyti silikonu. Klijuoti kazkokia kampine juosta.
Mano atveju buvo jungta murine vidine siena su mediniu rastu siena ant
kurios buvo GKP su metaliniu profiliu. Kampe klijuotas stiklo audinio
tinklelis (toks geltonas su 3-5mm skylutemis, kur SSSS parduoda luboms).
Dabar kaip kur yra mikro itrukimai isilgi kampe.

"Ginthus" <pasakysiu@kaiprireiks.lt> wrote in message
> Tinkas prie medzio prasciau limpa, todel  reik tinklelio ir pakankamai
storo sluoksnio tinko. Uztepus per plonai, gali imt trupet nuo  prisilietimo
ranka.