Tema: Re: jo jo visi debilai = tele2 visi telefonai nemokami
Autorius: VaidotasN
Data: 2010-04-20 15:11:14
2010.04.20 15:00, arturas | www.langucentras.lt rašė:
> :) tu neberashyk :)
> tiesiog paskambink, itrauk mane i savo "ishrinktuju sarasha" ok?

bus rimtas reikalas netik pasuksiu bet ir uzeisiu. kaisk kava..ilgai kalbesim

> nuo kada architekto projekte dar lango pjuvis? Ypac kai jis nezino kokias
> atitvaras tu pirksi? medis? plastikas? aliuminis? Nuo kada?

o nuo kada langistai patarineja ka man reikia statyti i pertvaras.. ir kokiso jos turi buti.?

jei perki kate maise , tiksliau namo projekta be konstrukciniu ir architekturiniu sprendiniu tai

jau cia tavo bedos bei gyvenimo klystkeliai.

> Langai tai visishkai aishku 5 kameros ir selektyvas ..ok nu dar 3 stiklai
> tuo zinios baigaisi
> ypac kai atsinesha tokie kaip tu balkonines duris 1000x2450 ir dar tamsios
> spalvos ir dar su 3 stiklu (nes geresne garso izoliacija :)  paketais ir dar
> su uzraktais ish abieju pusiu ir dar orlaide ir dar kvadrato armuote i
> varcia ir sako paskaiciuokit man :) o mes jau mes patys susimontuosim

  pries uzsakinedamas nepagailesiu keliu dienu pasinagrineti technines informacijos.

ps. cia zinoma ne tavo reikalas bet man nepatinka dideli vitrininia langai.