Tema: Re: reikia matininko
Autorius: bzik
Data: 2010-04-20 12:39:12
tvoros tinklines, savavaliskos, kai buvo tvertos tuo metu valstybinej zemej. Ar pas visus yra nuosavybes dok. negaliu pasakyt. Kai mums buves savininkas formavo sklypa, matininkas plane braize ne pagal tvoras. Taciau zymu, kur musu ribos - nera. As su rulete prasiejes matau, kad vienam kampe man >2m truksta, kitam 1. Bet krastine ne tiesi, tad susidaro tarpiniai taskai, kuriuos isgaudyt jau sioks toks darbas.