Tema: Re: vejos traktoriuko rinkimai...
Autorius: Uredija
Data: 2010-04-19 10:47:20
As jau treti metai naudoju Partner 13592 su zoles sutinkimu ir hidrostatine
pavara. Pjovimo plotis 92 cm. Variklis 13,5 arkliu B&S. Labai patinka
hidrostatine pavara. Kiek svirtele pastumei tokiu greiciu ir vaziuoji.
Papildomai yra priekabele. Dar turiu nusipirkes deflektoriu. Naudoju tose
vietose kur nerenku zoles. Jei perki traktoriu su zoles surinkimu tai
ismetimas zoles yra per gala, tai mano nuomone pliusas.
Pjaunama apie 1 ha ploto.