Tema: Re: kaip pasirinkti ŠS (gruntas)
Autorius: X
Data: 2010-04-18 21:47:13
Kad CTC ne mersas tai jau tikrai.
Kaip zinome, SS efektyvumas yra tuo aukstesnis, kuo zemesne temperatura
tiekiama i sistema. Thermia, Nibe,Vailant, Junkers (ir kiti) silumos
siurbliai turi trieigi perjungimo voztuva- i sildymo sistema (paprastai tai
grindinis sildymas) tiekiama zemesne temperatura, o kai persijungia ruosti
karsta vandeni SS dirba aukstesnemis temperaturomis. Nes labai apytiksliai
SS veikimo koef COP kai i sistema 50C yra 3-3,5, o kai apie 35C- 4,5-5. O
CTC SS visa laika dirba i baka aukstomis temperaturomis, o i sildymo sistema
temperatura mazinama pamaisymo voztuvu (matosi paveiksle). Kitu atveju
neturetume karsto vandens. Todel lyginant su jau minetais SS, su CTC
sildytis ir ruosti karsta vandeni bus apie 1,5 karto brangiau.
Toki pati nevykusi sprendima naudoja ir suomiskas LÄMPÖÄSSÄ (UAB Kompresina)
ir Qvantum (Kauno hidrogeologija). Ir pardavejai apie tai tradiciskai
nutyli.

"MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> parase naujienu
pranesime:hqf3ml$k1o$1@trimpas.omnitel.net...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5039 (20100418) __________