Tema: Re: Kiek laiko "dziovint" juodgrindes?
Autorius: nexus
Data: 2010-04-18 20:27:36
Na as plevele ant smelio dejau, kad iki juodgrindziu nedaeitu vanduo +
veliau ant polistirolo papildomai...
O siai ka taip jau dega darbai, tai tokiu atveju ar apskritai tos
juodgrindes reikalingos, man kazkaip juodgrindes papildomai atliko
sttybiniu darbu laikmeti, ant pacio galo tik papildoma betono sluoksni
dejau, cia siaip klausimas pamastymui ar apskritai reikia juodgrindziu :)