Tema: Re: Lauko zaidimo aiksteles
Autorius: Gipsas
Data: 2010-04-08 20:16:01
Na, as is Vaivorykstes nupirkau Streva
http://www.vaivorykste.lt/lt/public/the_product?name=Streva
yra du vaikai tai vsai vasara nenulipa - tai supynes, tai virvines kopecios
tai ziuerek nuo ciuozyklos ciuozia.
O siaip tai esu mates konstruktoiu - gauni deze, joje breziniai ir
tvirtinimo detales. Parodyta kokiu kiek bruseliu tyau reikia - pasidarai
juos ir pats susirenki - ir "lego" pramoga ir daiktas vaikams