Tema: Re: Dinaitas gyvas dar?
Autorius: bigT
Data: 2010-04-15 21:10:46
Paguosiu, pas mane ir normaliai neveikia.... :)
O siaip jie man i akis lindo ir skambinejo istisai kokia 8 men., tipo jau
laikas valyt, jau laikas reguliuot ir t.t.
Kaina kiek zinau buvo apie 450lt viso to reikalo. As aisku visa laika
aiskinau.... nereik, veikia... (nes isvale kiti).
Paskutini karta man skambino pries kokia 5-6 sav.