Tema: Re: Ar vertas demesio irankis suktuvas Makita
Autorius: Vitas
Data: 2010-04-07 13:14:12
Aš pats esu pirkęs už 120lt kažkokį noname iš gariūnų, 18V, du akumai, du
greičiai, stabdis..Buvo ir gana intesyviai ir daug dirbama, atlaikė. Kitą
pirkau tokį patį, buvo blogas akumas, po 3 sav. nuvežiau atgal į gariūnus,
pakeitė ant kito be problemų.
kolegos turi dewaltą prastesnės komplektacijos, kainavo 600lt gal, buvo
sugedęs jau, vienu žodžiu manau tie makitos dewaltai joks nestebūklas,
nežinau ar verta tokius pinigus mokėti...