Tema: Re: juodzemis
Autorius: vytautas
Data: 2010-04-06 17:24:53
O man Kaune reiketu apie puses masinos... Reikia velena pievelej nuimti ir
lysve  (7m x 1,2m x 0,3m) suformuoti, tai dideles masinos nereikia, o ir
tukstancius i darza kisti nesinori. Gal parekomenduosit kur kreiptis nebrugu
kad Romainiuose butu.
Buciau dekingas

"tds" <no@email.com> parašė naujienų
pranešime:hpfdm7$g92$1@trimpas.omnitel.net...