Tema: Re: Roletai?
Autorius: VaLco
Data: 2010-04-06 11:06:21
turiu toki pati, tai issiima labai paprastai - tie plastmasiniai sonai
pakankamai lankstus, todel juos palenkus i isore skersinis lengvai
isimamas (jis realiai ten koki 1-2 cm tik ilindes).

P.S. man tai lengvai pavyksta, jei tamstai  nepavyks, uz pasekmes neatsakau.

P.P.S. pas mane irgi tokia pat beda, kad jis kazkuriuo tai momentu eme
nebesilaikyti tam tikrame aukstyje. Po trumpos apziuros nepavyko
suprasti, kas ten negerai, todel buvo atidetas velesniam laikui.