Tema: Re: kuri akum. suktuva- greztuva
Autorius: taspac
Data: 2010-04-02 22:13:20
turiu metabo sita aparata. laiko jau em trecius metus, viekia be priekaistu,
akumus ikrauna per ~30min,

> sukimo momenta deklaruoja:
> Hitachi 26nm
> metabo 18/35
> (kaip dabar suprast) kuris galingesnis?

18/35 tai cia speju 1 ir 2 padetis, 1 varztu sukimui, 2 grezimui. suku
šriubus su 2 padetim greiciau susisuka :)

> Hitachi komplekte turi prozektoriu, antgalius
> Metabo plikas kompl.

kiek ta prozektoriu naudosi? nusiperki LEDini ir svies normaliai, antgaliu
komplekta nusipirkau FELO firmos uz 24lt tai laiko visos galvos nenusiede
nei viena.

> Hitachis lengvesnis/ gumuota rankena (+)
> Metabo sunkesnis/ plastikine rankena (-)

rankena nzn man patogi ergonomiska,  nera jokiu ten licnu ishsikisimu kaip
antai ant makitos.