Tema: Re: SS oras-vanduo kur konsultuotis
Autorius: neklausiu
Data: 2010-04-01 23:38:58
Man kaip tik gresia peciaus keitimas siemet. tai reikia kazka nuspresti
kitiems 20 metu (dabartinis ketinis pecius istarnavo vos ne 30 metu tik
groteles ikrito i vidu ir vidines dureles suskilo).

gal kas is cia esanciu isirenge ta sildyma atidirbtu tepalu?
Mane daugiau domintu saugumas to reikialo. Kiek suprantu teoriskai turi
tepalo tiekimas atsijungti dingus elektrai ar uzgesus ugniai, bet mane
neramina tepalo perteklius situose babington degikliuose varvantis nuo
burbulo i surinkeja apacioje. Kas jei tepalas tame rinktuve ikais ir
uzsidegs. kazkur skaiciau, kad tas babington todel ir yra nesaugus. Kitas
variantas pamirsau kaip vadinasi, kur susidaro ugnies sukurys daikte
panasiame i puoda, ten tepalas neisteka i isore, todel turetu buti saugiau,
bet lyg tai maziau efektyvus toks daikas.