Tema: Re: Antikondicines ir difuzines pleveles skirtumai?
Autorius: Uredija
Data: 2010-04-01 16:46:32
Pas mane sodyboi malkine statyta 1936 metais. Pradzioje buvo dengta
skiedromis, o paskui uzdetas siferis. Po tiek metu dar jokia stogo
konstrukcija nera supuvusi. Jau geresnes ventiliacijos kaip malkine nerasi
jokiam pastate. Difuzne malkinei tai bereiklaingas pinigu svaistymas, nebet
perspektyvoi planuojama malkine paverst miegamuoju :))))