Tema: Re: krizines duju prisijungimo kainos
Autorius: Gimp
Data: 2010-04-01 15:44:24
O jei paziuret kiek jie uzdirba is 1namo per metus? Jei reguliavimas toks,
kad atsipirks investicija tarkim per 30 metu, tai nafik investuot i toki
reikala (gal geriau kitur pinigus panaudot), todel ir kaina nustatyta, kuri
tikrai padentu prijungimo sanaudas. O del kainu - aisku atrodo be rysio
dideles, bet jei viska oficialiai (su sodrom, saugom, pridavimais ir kt
"navarotais") daryti - nepigiai gaunasi.

Vienzo uz 2009 metus prijungta tik 2500 nauju vartotoju, bet LT jau ir taip
tinklas labai ispletotas (500 000 buitiniu vartotoju, tiesa dauguma is ju -
"plytelininkai").

As asmeniskai skaiciuociau alternatyvas, nes uz 10 KLTL, kurias skirsi
ivedimui gali konfortiskai sildytis kelis metus, o dyzelio ir duju kainos is
esmes kinta tolygiai (LT dujas perka is Ru pagal kainos formule, kuri
susieta su mazuto kaina).