Tema: Re: trinkeliu nuolydis
Autorius: Faktas
Data: 2010-04-01 15:39:47
nu tai aš rašiau 'parkavimo aikštelėse',
o tu sakai 'keliukų'. tai ir perklausiau kam draudžia.
nors gal tu turejai omeny, jog ne keliams draudžia, o kelių str'as.
tai ne - STR yra miestai ir miesteliai. 2.06.01
ir nurodymai parkavimo aikštelėms:

4.5. Stovėjimo vietos nuolydis aikštelėje išilginės automobilio ašies kryptimi turi būti ne didesnis kaip 2,0%. Stovėjimo vietos nuolydis skersai turi būti ne didesnis kaip 4,0%.

O keliams skersinis nuolydis irgi reguliuojamas pagal KTR automobilių keliai.

tai didesni nuolydžiai, kaip pvz 4proc leidžiami tik kreivėse - viražuose:

54. Važiuojamosios dalies skersinis nuolydis gali būti vienšlaitis arba dvišlaitis.

55. Mažiausi važiuojamosios dalies skersiniai nuolydžiai tiesėse ir kreivėse turi būti 2,5 % (žvyro dangų – 3 %), o didžiausi kreivėse priklausomai nuo greičio – 4 %, išimtiniais atvejais – 6 % (žr. 8 lentelę).