Tema: Re: Senukinis kondicionierius
Autorius: NT
Data: 2010-04-01 12:30:08
Sumontuoti tai cia jau reiskia ir vamzdelius sujungti ar tik pakabinti?
Nes jei viska padarai uzpildyti tai ner kas veikia - jie jau buna
uzpildyti, reikia tik voztuvus atidaryti ir viskas. Jei isorinis blokas
toly nuo vidinio, tai gali neuztekti to freono kuris buna uzpildytas
gamykloje. Tada reikia papildyti. Bet paprastai uztenka tai kas buna is
gamyklos. Kad viska sandariai sujungti, reikia valcuotes, paskui reikia
isvakumuoti ta sistema, kad nebutu oro. Tam reikalingas vakumatorius. Ir
tik paskui paleisti freona.