Tema: Re: Elektrinis vs benzininis pjuklas
Autorius: kardanas
Data: 2010-04-01 11:46:39
ekstremalas. N metu su aliektra turejau reikalu gaves ne karta bet kazkaip
samoningai daryt panasius fintus kazkaip nekyla rankos yra tam prietaisai.
Cia kaip draugas vienas knisasi skyde tarp kusio laidu sako ble.... nu
atjungta viskas bet kazkas ne taip lyg ir kutena, ciupt uz vieno uz kito
girdziu aaa... bleee.... sitas gyvas uzdejo kaladele ir toliau ramiu
snukeliu kuiciasi :)