Tema: Re: Prasau pagalbos, patarimo del elektros/VST
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-03-03 15:07:19
kaip tik va siandien gavau atsakyma is Valstybines energetikos
inspekcijos. nuvaziavo, surase rasta, uzregistravo. situacija
neteisinga, taip neturi but (lyg to nezinotumem..). Dabar kaip tik renka
kuo daugiau tokiu skundu Lietuvos mastu, ir jau ruosiamas istatymo
projektas keisiantis visa sia padeti. naujasis energetikos ministras
neva nusiteikes karingai siuo atzvilgiu, nori keist esama situacija.
Inspektorius man tiesiai sviesiai pasake, kad VST ir RST buvo Kirkilo
protekcijoj. Net nustebau, kad taip atvirai zmogus is valstybines
institucijos kalba... Kaip ten bebutu, jie tiki kad situacija pasikeis.
Duoda tam iki 1 m, nors aisku tiksliai nieko nezino. Viskas priklausys
nuo valdzios azuolu. Dar su tokiu Kestuciu Grinium teko pabendraut.
Tasai ta pati uzsimine. kad jau inicijuojami pakeitimai.
I tokius dalykus as vilciu nededu, per daug viskas miglota kas susije su
istatymu keitimais. Duok Dieve, aisku.