Tema: Re: apsauga nuo virsitampio
Autorius: Evaldas
Data: 2009-03-02 13:30:08
RST neprijungs, nueinantis (abonento) kabelis - ne ju rupestis. Susitart
gali su tuo darbininku kuris dirbs, kad prijungtu. Jei PE laidas bus
abiejuose galuose neprijungtas ir pas tave nebus atskiro izeminimo tai
turesi iszaginta TNC sistema ir tiek. Nors dabar dar labiau iszaginta jei
RST neprijunge izeminimo. Jei sunku bus tartis su RST tai padet turetu
www.vei.lt