Tema: Re: SNR - 300-500mA visam namui verta?
Autorius: Evaldas
Data: 2009-03-02 09:51:48
Nu ka gi, dar karta pasiklartosiu. :) Taisykles (ir sveikas protas)
reikalauja, kad SNR veiktu selektyviai, t.y. atsitikus kur nors nuotekiui
neissijungtu nx viso namo (buto) apsvietimas, nes tokiu atveju jei nezuvai
nuo elektros garantuotai zusi tamsoje i ka nors prasiskeles galva. (joke)
Raktinis zodis "selektyvus, selektyviai". Jieskoti selektyviai veikianciu
SNR. Nuoroda jau buvo pateikta auksciau.