Tema: Re: keptuves
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-03-02 09:25:49
    1995m Stuttgart'e nusipirkau spizine keptuve su beveik 2cm storio padu.
Sveria mazdaug 7kg...
    Kai namie atsirado stiklo keramikos kaitlentes, si keptuve buvo
"iskomandiruota" i sodyba kaime - ten puikiai tarnauja ant senos dujines
virykles. Kabo isdidziai salia mano mociutes keptuves, kuri irgi dar puikiai
atlieka savo funkcijas, nors isigyta 1942 metais...
    Uz sita "storapade" tada mokejau (tiksliai neprisimenu) ~230/240 markiu.
    Is esmes taip - jei keptuve tau ne profesionalios veiklos irankis - pirk
kas metus/du kainuojancias po 30-70Lt ir nesuk sau galvos... Jei nori
laisvalaikiu pasiekt kepsniu guru lygi - tada jau butinai teks apsiginkluot
gera dujine virykle beigi visa serija super-duper keptuviu, pries kurias
zepter uz 500Lt atrodys tik pigus zaisliukas...
    Ar tau tikrai to reikia?