Tema: Re: Q:Dulkiu siurblys
Autorius: va
Data: 2009-03-01 20:30:48
Kadangi dar nesu mates, kad koks nors gamintojas deklaruotu siurblio dulkiu
maiselio filtravimo efektyvumo klase, tai ir jokio skaiciuko apie ta
konsistencija pateikti negaliu. Zinau tik is praktikos, kad tie "siurbliai"
uz 150 Lt su medziaginiais maiseliais gainioja viska, isskyrus gal smeli,
dulkiu kuokstus ir plaukus. Visa kita sekmingai pereina siurblio vidurius ir
isskrenda atgal i kambari. Gal butu is px, jeigu visas tas pakeltas nuo
grindu, prisodrines kambario ora "geris" ziauriai nesmirdetu...dulkemis.