Tema: Re: DIY baldai: reikia patarimo
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-03-29 22:21:17
Agvoje matyt neteisingai uzdavei klausima :)
http://katalogas.agva.lt/items.php?group=411&lang=lt
Gerai susiverzia su tais varztais, tik jiems skyliu reik grezioti daug.
Su plokstele reik ziuret ar netrugdys ten kas nors po stalu.

Po kriaukle, virykle ir net maisytuvas jei statomas i stalvirsi - butinai
silikonas. Net jei ir yra tarpine, bus patikimiau o beveik nieko nekainuoja.
Del Ulmo, ir as pastebejau kad ten pjovimo ir laminavimo kokybe nelabai.