Tema: Re: Dulkiu siurblys, koki pasirinkt ?
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2010-03-29 15:20:26
Na dar pridekime, kad skirtumas kuo tos masinos varomos. Jei tingesi
plauti vandens filtra, tai gal cikloninis? Iskratei pries veja ir ramu.
Bet jis elektrinasi, pats korpusas dulkes traukia. Pas mane cikloninis
kazkos elektrolux - nu ka as zinau, sunkus griozdas, bet siurbia
neblogai, ganetinai tylus. Su vienkartiniais popieriniais maisais
brangoka, bet tikriausiai maziausiai reikalauja "darbo" prie siurblio.